פניות הציבור

טיפול בפניות או תלונות שהתקבלו מתושבי הערבה או גופים מחוץ לערבה ואשר עוסקים בנושאים הבאים:
 

  • חוסר שביעות רצון משירות שניתן באחת ממחלקות המועצה ואין פתרון בשיח מול המחלקה הרלוונטית.
     
  • חוסר שביעות רצון משירות שניתן ע"י גוף שאינו המועצה אך משפיע במישרין על ירידה באיכות החיים של תושבי הערבה   (כגון: שירותי "אגד", שירות הדואר, קליטת שידורי רדיו וכו'..)

 
 
על הפניות להגיע בכתב בלבד על ידי דואר (מועצה אזורית הערבה התיכונה, ד.נ. ערבה ספיר, 86825 לידי פניות הציבור),
פקס: 08-6581487 או דוא"ל: rinat@arava.co.il.

 

חשוב שהפנייה תכיל את הפרטים הבאים:

  1. פרטי הפונה - שם פרטי, שם משפחה, ישוב.
  2. תיאור המקרה באופן מפורט - מקום, שעה, תאריך, מי מעורב, פרטי הגורמים המעורבים.
  3. השתלשלות עניינים.
  4. פרטי יצירת קשר - דואר, פקס, מייל, נייד.

 
 
עם קבלת הפנייה, יקבל הפונה מענה מיידי המעדכן כי הפנייה התקבלה במועצה והיא נבדקת.
 
בתוך שבוע מקבלת הפנייה יקבל הפונה מענה לפנייתו וכיצד היא מטופלת.

 

 


תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016