שרותים

השירותים שלנו:

  • הזמנות למכשירים חדשים - ניתן להזמין אצלנו כל מכשיר חדש שמושק על ידי סלקום או עם שליח עד הבית לישובים שמחוץ לערבה
  • פתיחת קווים
  • תיקון מכשירים תקולים – נשלחים למעבדה בתל אביב 3 פעמים בשבוע.
  • קבלת מכשיר חלופי - עד חזרת המכשיר מתיקון אנו מספקים מיידית מכשיר חלופי ודואגים להעברת הזיכרונות. אין צורך לבזבז יום עבודה על הנסיעה למוקד שירות של סלקום.
  • שאלות בנוגע לחשבון - היו ערניים, קראו היטב את החשבון ואל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

 

כדאי לבדוק:

  • לפני נסיעה לחו"ל - להתקשר ל- 123* ולברר את העלויות במדינה אליה אתם נוסעים, לבדוק מבצעים, חבילות דיבור וחבילות SMS.
    חשבונית במייל – גם אנחנו עוברים לירוק, והחל משנת המס 2012 חשבוניות אלקטרוניות תשלחנה אליכם במייל. ניתן כמובן לקבל גם פרוט שיחות במייל על פי בקשה.
  • לא לתת את מספר הטלפון לכל אחד - התייחסו אל מספר הטלפון שלכם כאל כרטיס האשראי. מומלץ לשים לב למי אתם מוסרים את מספר הטלפון במיוחד באתרים אינטרנטיים.
  • בדקו את הצעות סלקום - השיחות עם נציגי סלקום מוקלטות ברובן. היו ערים מה מציעים לכם, האם ההצעה עונה על הצרכים שלכם ואם היא מתאימה לכם מבחינה כספית.
  • חדש! שליח עד הבית – המכשיר התקלקל? שליח יגיע אליכם הביתה ייקח את המכשיר לתיקון, יספק מכשיר חליפי ויעביר את הזיכרונות. השירות ללא עלות. להזמנה חייגו 212* 

תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016

תגובות

התחברו על מנת לפרסם תגובה
תגובתך התקבלה בהצלחה!