דלג לתוכן העמוד

מכרז 03-01/17 מהנדס רשות הועדה המקומית לתכנון ובניה במועצה

מכרז 03-01/17 מהנדס רשות הועדה המקומית לתכנון ובניה במועצה

תיאור התפקיד:

  1. ניהול מחלקת ההנדסה ברשות.
  2. ניהול הועדה המקומית לתכנון ובניה לרבות חתימה על היתרי בניה.
  3. ניהול מערך התכנון העירוני ברשות – תב"עות, תכניות וכו'.
  4. אחריות לתכנון שטח שיפוט של הרשות המקומית ובכלל זה הכנת פרוגראמות ותוכניות אב בתחומים השונים.
  5. יישום של מדיניות הועדה המקומית לתכנון ובניה ורשויות התכנון המחוזית והארצית.
  6. אחריות לפיקוח ומתן אישורי בנייה וכן וידוא ועמידה בהוראות, באישורים בתקנות ובתקנים הנדרשים לבנייה
  7. אחריות למתן אישורים לכל תכנית הפיתוח של מגרשים וסביבתם.
  8. אחראי על הפרויקטים הציבוריים – מבנים ותשתיות, משלב התכנון והרישוי ועד לשלב הביצוע והמסירה לרשות, לרבות אחריות על ניהול תקציבי הפרויקטים ולוחות הזמנים.
  9. תאום ואישור פעולות ועבודות של חברות התשתיות: חב' חשמל, מקורות, בזק, כבלים, דרכים, כבישים וכדומה.
  10. בדיקת מבני הציבור, מתקנים שונים כולל מתקני משחקים, ותשתיות בתחום המועצה, אחריות לאחזקתם והוצאת אישורי הבטיחות הנדרשים.
  11. מרכז ואחראי לתיאום בין הגופים השונים במועצה בהקשר להנדסה ופיתוח.
  12. ליווי וקידום פרויקטים של הרחבות קהילתיות, שכונות חדשות וכו'.
  13. איתור מבנים מסוכנים וטיפול בהם.
  14. איתור מפגעי בטיחות והכנת תכנית לטיפול בהם.
  15. ייצוג המועצה בוועדת התכנון ומול מוסדות ממשלתיים שונים.
  16. ביצוע פעולות שונות בתחום אחריותו על פי הנחיות הרשות.

     

    דרישות התפקיד:

    השכלה: תואר ראשון באדריכלות ו/או מהנדס בניין חובה. מהנדס רישוי או הצפוי לקבל אישור כמהנדס רישוי בטווח של 12 חודשים ממועד תחילת עבודתו.

    ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח של 3 שנים לפחות בתחומי התכנון, הרישוי, הבינוי הציבורי, ועבודות המבוצעות על ידי רשות מקומית או מטעמה.

    זמינות : מגורים בערבה – חובה (מועמד שאינו תושב  הערבה יידרש להעתיק את מקום מגוריו).

    כישורים אישיים: אמינות, יצירתיות, יוזמה, קפדנות בביצוע, יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, יכולת תיאום ופיקוח,  יכולת לקיים עבודה בשעות בלתי שגרתיות, שעות נוספות ונסיעות בתפקיד.

    תנאי העסקה :

    היקף משרה:  100%

    שכר: בהתאם לדירוג מהנדסים או חוזה בכירים, בכפוף לאישור משרד הפנים.

    יש לצרף את המסמכים הבאים: קורות חיים, תעודות הסמכה, המלצות, טופס ניגוד עניינים.

    לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות המועצה, אלינור פרץ, בטלפון 086592206/7 או במייל moetsa@arava.co.il עד ליום יום חמישי, 17.08.2017 ,בשעה 12:00