פניות הציבור
טיפול בפניות או תלונות שהתקבלו מתושבי הערבה או גופים מחוץ לערבה ואשר עוסקים בנושאים הבאים:
- חוסר שביעות רצון משירות שניתן באחת ממחלקות המועצה ואין פתרון בשיח מול המחלקה הרלוונטית.
- חוסר שביעות רצון משירות שניתן ע"י גוף שאינו המועצה אך משפיע במישרין על ירידה באיכות החיים של תושבי הערבה (כגון: שירותי "אגד", שירות הדואר, קליטת שידורי רדיו וכו'..)
על הפניות להגיע בכתב בלבד על ידי דואר (מועצה אזורית הערבה התיכונה, ד.נ. ערבה ספיר, 86825 לידי פניות הציבור),
פקס: 08-6581487.
חשוב שהפנייה תכיל את הפרטים הבאים:
- פרטי הפונה - שם פרטי, שם משפחה, ישוב.
- תיאור המקרה באופן מפורט - מקום, שעה, תאריך, מי מעורב, פרטי הגורמים המעורבים.
- השתלשלות עניינים.
- פרטי יצירת קשר - דואר, פקס, מייל, נייד.
עם קבלת הפנייה, יקבל הפונה מענה מיידי המעדכן כי הפנייה התקבלה במועצה והיא נבדקת.
בתוך שבוע מקבלת הפנייה יקבל הפונה מענה לפנייתו וכיצד היא מטופלת.
תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016
תגובות