פניות הציבור
טיפול בפניות או תלונות שהתקבלו מתושבי הערבה או גופים מחוץ לערבה ואשר עוסקים בנושאים הבאים:
- חוסר שביעות רצון משירות שניתן באחת ממחלקות המועצה ואין פתרון בשיח מול המחלקה הרלוונטית.
- חוסר שביעות רצון משירות שניתן ע"י גוף שאינו המועצה אך משפיע במישרין על ירידה באיכות החיים של תושבי הערבה (כגון: שירותי "אגד", שירות הדואר, קליטת שידורי רדיו וכו'..)
חשוב שהפנייה תכיל את הפרטים הבאים:
- פרטי הפונה - שם פרטי, שם משפחה, ישוב.
- תיאור המקרה באופן מפורט - מקום, שעה, תאריך, מי מעורב, פרטי הגורמים המעורבים.
- השתלשלות עניינים.
- פרטי יצירת קשר - דואר, מייל, נייד.
עם קבלת הפנייה, יקבל הפונה מענה מיידי המעדכן כי הפנייה התקבלה במועצה והיא נבדקת.
לכל היותר, בתוך שבוע מקבלת הפנייה יקבל הפונה מענה לפנייתו וכיצד היא מטופלת.
צור קשר: פניות ציבור ניתן לשלוח בכתב: מייל, דואר או וואטסאפ.
אוסי ניר
דוברת המועצה
052-8666111
תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016
תגובות