פניות הציבור

טיפול בפניות או תלונות שהתקבלו מתושבי הערבה או גופים מחוץ לערבה ואשר עוסקים בנושאים הבאים:
 

  • חוסר שביעות רצון משירות שניתן באחת ממחלקות המועצה ואין פתרון בשיח מול המחלקה הרלוונטית.
     
  • חוסר שביעות רצון משירות שניתן ע"י גוף שאינו המועצה אך משפיע במישרין על ירידה באיכות החיים של תושבי הערבה   (כגון: שירותי "אגד", שירות הדואר, קליטת שידורי רדיו וכו'..)

חשוב שהפנייה תכיל את הפרטים הבאים:

  1. פרטי הפונה - שם פרטי, שם משפחה, ישוב.
  2. תיאור המקרה באופן מפורט - מקום, שעה, תאריך, מי מעורב, פרטי הגורמים המעורבים.
  3. השתלשלות עניינים.
  4. פרטי יצירת קשר - דואר, מייל, נייד.

 
עם קבלת הפנייה, יקבל הפונה מענה מיידי המעדכן כי הפנייה התקבלה במועצה והיא נבדקת.
 
לכל היותר, בתוך שבוע מקבלת הפנייה יקבל הפונה מענה לפנייתו וכיצד היא מטופלת.

 

צור קשר: פניות ציבור ניתן לשלוח בכתב: מייל, דואר או וואטסאפ.

אוסי ניר
אוסי ניר
דוברת המועצה
052-8666111
 

תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016

תגובות

תגובתך התקבלה בהצלחה!
התחברו על מנת לפרסם תגובה