סלולר

מחלקת הסלולר בחברה לפיתוח הוקמה לפני למעלה מ-10 שנים. המטרה היתה להוזיל את עלויות השימוש במכשירים הסלולריים, ולספק מענה טוב יותר לתושבים בתחום הקליטה הסלולרית בערבה.

באותה תקופה לא ניתן היה להשתמש בתקשורת סלולרית באזורים נרחבים בערבה. החקלאים, ששוהים מחוץ לבית שעות ארוכות בעיקר בשדות, חיפשו פתרון אמיתי לבעיות הקליטה. רצון נוסף היה לאפשר את השימוש במערכות אתראה סלולריות בשדות ששיפרו מאוד את יכולת הבקרה של החקלאים.

הרעיון היה לאגד את תושבי הערבה לכוח צרכני אחד, כדי לקבל תנאים מועדפים בדומה לתנאים שמקבלים לקוחות עסקיים גדולים. פנינו למספר מפעילים סלולריים והיחידה שהרימה את הכפפה וסיפקה הנחות מפליגות היתה סלקום. 

במסגרת העסקה עם סלקום רושתה הערבה באנטנות ובעיות הקליטה נפתרו ברובן הגדול.
היום מנויים ב'עסקת הערבה' רבים מתושבי הערבה שנהנים משירות מהיר וקשוב והטבות ייחודיות.


צור קשר:

אצלנו תמצאו שירות אישי ואוזן קשבת לכל שאלה או בעיה. אתם מוזמנים להשאיר הודעות במשיבון ואנו מבטיחות לשוב אליכם בהקדם:

דלית נחום
שירות לקוחות - סלקום, גזברות
 

שעות הפעילות:
המשרד פתוח לשירות לקהל בימים א'–ה' בין השעות 14:30 -08:00 

איפה מוצאים אותנו?
במשרדי החברה לפיתוח, מול סניף הדואר, בספיר. 


תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016

תגובות

תגובתך התקבלה בהצלחה!
התחברו על מנת לפרסם תגובה