שרותים

השירותים שלנו:

  • שליח עד הבית – המכשיר (רק מכשיר שנרכש מסלולר ערבה! ) התקלקל?  שליח יגיע אליכם הביתה ייקח את המכשיר לתיקון ויספק מכשיר חליפי.  השירות ללא עלות.
  • שרות תיקונים - להזמנת שירות תיקונים הכנסו לאתר סלקום והזמינו שירות דרך נציג שירות בצ'ט.
  • שאלות בנוגע לחשבון - היו ערניים, קראו היטב את החשבון ואל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

 

כדאי לבדוק:

  • לפני נסיעה לחו"ל – כדאי להתקשר למשרד סלולר ערבה בשעות הפעילות ולהתעדכן בחבילות לחו"ל ולצורך התקנה שלהן.
    מעבר לשעות הפעילות יש לחייג ל- 123* / *001, ולבדוק מול נציג שרות את העליות לחו"ל והתקנת החבילה אותה אתם מבקשים.
  • חשבונית במייל – גם אנחנו עוברים לירוק, חשבוניות אלקטרוניות תשלחנה אליכם במייל. ניתן כמובן לקבל גם פרוט שיחות במייל על פי בקשה.
  • לא לתת את מספר הטלפון לכל אחד - התייחסו אל מספר הטלפון שלכם כאל כרטיס האשראי. מומלץ לשים לב למי אתם מוסרים את מספר הטלפון במיוחד באתרים אינטרנטיים.
  • בדקו את הצעות סלקום - השיחות עם נציגי סלקום מוקלטות ברובן. היו ערים מה מציעים לכם, האם ההצעה עונה על הצרכים שלכם ואם היא מתאימה לכם מבחינה כספית.

תאריך עדכון אחרון של עמוד זה: 29/03/2016

תגובות

התחברו על מנת לפרסם תגובה
תגובתך התקבלה בהצלחה!